21/9 - 08 SJUKT nice helg

men Hej på er alla nu fortsätter ja med mitt bloggande efter en paus ( inte vare hemma i helgen ).



Okay ja började min fredag med att sova hos min mor över natten för ja skulle Upp och jobba i lördags, som tur var så var ja inte Bakfull denna lördag iaf så de gick bra som bara den. Och efter jobbet åkte ja iväg till Njutånger för att hämta denna underbara brud ^^ -- hon var lite seg att fixa iordning sig , men de kanske alla tjejer är... AJA iaf efter de så drog vi vidare till den fin fina byn Bergsjö en snabbis för att senare bege oss till våran stuga i Knoppe. De var mkt nice i stugan vår och här kommer då lite bilder. OBS det var även första gången för Malin att träffa min Far och Ullis osv... stackars henne.. fast pappa var snäll och var bara lite mupp.. just ja bilder

Min far var Muppig som vanligt
ULLIs med för den delen

Malin var IAF snyggast . utan tvekan. love yaaah
På kvällen fick ja å Malin smaka lite cider.. Och min rare far bjöd mig på lite Whiskey som ja grogga på med lite cola . gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0