21/9 - 08 YAY min vinge



OKAY förlåt för att ja varit Sjukt seg med Att uppdatera men de beror på att ja inte varit hemma i helgen ..

Så nu ska ni få höra. Jag hade ju " tappat" bort min fina vinge till bilen , ledsen som ja var åkte ja till skolan i Fredags å var allmänt nere.. Och så gick ja till lärarna som ja brukar göra för att driva lite med dom och då sa Jonas Tollinger så här

jonas: Ante,, har inte du en svart vinge på din bil??
ante: Jo sa jag de HADE ja väl dårå??
jonas: jo de var så här att en Tant på bussen som ja åkte på igår höll på att få nått på sig som lossna från en bil
ante: * hehe* Seriöst? var de min vinge
jonas: aaa ,, de var de.
ante: hitta du den sen ?
jonas: Följ med här ska du få se.
ante: ok.... Osv osv tack för att du hitta den
jonas: de där med tanten var inte sant..... du tappa den här på skolan när du åkte iväg
ANTE: PUST
 OBS inte en ordagrann återberättelse men endå .. NÖJD var ja iaf så nu har ja fått tbx den

Kommentarer
Postat av: Elise

HAHA! tur för dig att ngn hittade den :) så slipper du skämmas när du åker till skolan

2008-09-21 @ 18:50:48
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0