25/9 - 08 LÖN

Hej hej kära Bloggläsare. bara så ni vet så fick ja min lön idag vilket självklart innebar att min Feta 80 literstank på bilen skulle fyllas upp sluta med att man fick betala 990 kr ... NICE.... NOT. men men de var bara en liten summa.. sen så åkte ja till skolan där man bara hade Två lektioner sen visade de sig att vi hade ledigt resten av dan och att VI ska vara LEDIGA imorgon MKT jävla nice... sen när man satt på broman så ringde en etta på fordon mig å sa en sak men innan ska ni få lite feedback ...

Jo de e ju så här att ja e Ordförande inom våran cafeteriastyrelse på fordon och de e jag och min styrelse som har ansvaret och de är vi som bestämmer över den i princip, MEN endå hade en Tvåa ( inga namn)  ÖPPNAT cafeterian UTAN våran tillåtelse osv ... LAGOMT sur ja blev för dom hade inte planerat att man måste göra inköp . Att man måste ha ett fungerande system på hur pengarna ska hanteras lr NÅTT alls... så idag pratade ja med en tvåa på fordon idag och HAN sa att Vi inte hade nå att säga till om nu .... FATTA SUR I HELA JÄVLA HELVETE JA BLEv... men de var inte droppen UTAn som sagt så ringde en etta mig idag vid ett tiden OCH fråga om ja kunde komma ut på fordon för dom behövde hjälp med att köpa in saker till cafeterian . För ja har ju ansvaret så ja måsta hjälpa till I HELVETE ATT JA GÖR SA JA Å LA PÅ .... VILKA JÄVLA judar.... om de Är krig dom vill ha så är de Krig dom ska få.........

Här kommer en smakbit på morgondagens FredagsSpecial


You better NO`T mess with me BitcheeeeeeeeeS....... I'll KILL YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0