30/9 - 08 The Mcdonalds Attack !!!



Hej Hej idag har varit en alldeles vanlig dag ...

jobbat ,jobbat och jobbat MEn sen efter jobbet var jag med Christoffer och Alex.
Vi hade de så skojj att vi åkte på Donken å åt en varsin McFlurry vilket smaka Skit men de roliga e att ja skulle beställa först och jag beställde en vanlig Mcflurry med smartis ( gott tänkte ja) , tills Chrille å Alex skulle beställa för dom skulle ha en Mcflurry med smartis och COLASÅS . vilket ja OCKSÅ ville ha så ja fråga schnuppeN i kassan om de gick .. De tog ett tag innan han svara så ja sa så här " Men skit i de då jävla jude " och så gick ja å satt mig å sura, Christoffer skratta så mkt när han satte sig ner för att han i kassan hade blivit mkt förvånad och kanske en aning stött . så chrille passa på att Spotta ut denna Fina PÖL ovan när han skratta så mkt så han inte fick nån luft XD ^^ mysigt va?+


Lätt den ÄCKLIGASTE glassen ever iaf ( bara för att ja inte hade nån colasås i min =( )



Alex AKa SnyggAlX var iaf nöjd med sin glass DEN jäveln.. aja puss på han



Chrille Man han vela inte vara med på Kort han ... Busigt tihi !??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0